Huisstijl Say Green Cosmetics

Say Green Cosmetics richt zich op de online verkoop van Bio- en eco-cosmetica. Chic en duurzaam zijn de steekwoorden die als basis zijn gebruikt bij de vormgeving van de huisstijl.

Een duurzaam ontwerp

Voor het logo en afgeleide beeldelementen zijn natuurlijke groene tinten gekozen. Dit is gecombineerd met organische vormen. Om het ontwerp van de huisstijl extra kracht te geven hebben we voor het papier van het huisstijldrukwerk gezocht naar een duurzame bio-top variant. Natuurlijk hebben we gedacht aan andere mogelijkheden om de belasting voor het milieu gering te houden. Zo hebben we voor de pakbonnen en facturen A5-formaat papier ontworpen en zijn de verpakkingen geproduceerd van gerecycled papier.

Resultaat: een huisstijl die letterlijk en figuurlijk duurzaam en chic is en uitstekend past in de filosofie van Say Green Cosmetics.

Naast het ontwerp van de huisstijl heeft M-effect tevens de productfotografie en het ontwerp van de webshop voor Say Green Cosmetics verzorgd.

logo ontwerp saygreen enschede

ontwerp huisstijl briefpapier

fotografie product

preeg in huisstijl